badrum dag 25

en genomjävlig dag vad gäller hantverkare.
elektrikern gnällde som besatt.
jag visade inget, men klart att det var jobbigt med allt gnäll.
iaf har han kopplat in elen till handdukstorken
och högskåpet.
även spegelskåpet fick belysning.
snickaren hade borrat in en skruv i elröret
till handdukstorken…
och vem fick betala för det??
jo, jag… nu har jag ett hål i klädkammarväggen,
för att elektrikern kunde gå in den vägen
och fixa till elen.
och sen under ett himla gnällande
fixade han till jordfelsbrytaren.
jag är så in i bomben trött på hantverkarna.
jag kan spy på dom.
men jag är stolt över mig själv,
för att jag säger ifrån när de dummar sig mot mig.
jag kan snart börja låta spela /slå vad/
på när badrummet blir färdigt.
för det tycks stå skrivet i stjärnorna.
så är vovven återbördad till sin matte och husse.
så nu är det lite lugnare på den fronten.

badrum dag 25

badrum dag 25

