fin i håret

igår satt jag flera timmar hos frissan.
hon har varit helt underbar och kämpat med mitt hår
i ett halvår!
en annan frissa förstörde det…
jag gick till henne för att tona håret
inför ett bröllop jag skulle gå på.
toning tvättas ur under några veckor sen…
men det hände inte.
jag tror helt enkelt att frissan tog och färgade håret!
det förnekar hon… naturligtvis.
så för att få tillbaka min gråa färg
letade jag fram en duktig frissa,
med rekommendationer.
och nu är jag fin i håret igen.
men det har tagit tre tuffa omgångar
och ett halvår
och nästan tiotusen kronor.

före första behandlingen

före första behandlingen ovan
efter sista behandlingen nedan

efter tredje omgången dec.2015

2 thoughts on “fin i håret

  1. Vilken skillnad! Tycker färgen på sista bilden är finast. Men håller med Cat att det var ju en jäkla slant för att rätta till en annan frisörs misstag!

  2. Men käre nån vilken otrolig summa att behöva lägga på att få ordning på håret. Grattis dock till att du äntligen fick till det som du vill ha det.

Kommentarer inaktiverade.